20 Ağustos 2010 Cuma

şablon,png

SeLam arkadaşlar işinize yarayacak harika şeyLerle geLdim (,





Öncelikle size çok şeker ve beğendiğim bir şablon hazırladım






*Yapımı bana ait-[Tasarım]





TamamiyLe Geberdim =D






ÖğLen 2'den beri uğraşıyorum şabLonla.






Düşünün.






Tabi sürenin uzamasının nedeni pcm bozuk sürekLi kapandı yeniden açtım





gene başladım bıktım resmen B I K T I M!






Şablon güzeL oldu bi bakın bence :)






Skın yorumu boşwer aman banane falan demeyin






Geberdim öLdm yorum yazmayana darıLırım lütfen 1 emek yorumu!






şablonun kodunu isteyen 3yorum yazsın..


1 TEŞEKKÜR YORUMUNU ÇOK GÖRMEYİN!





Bu arada üssteki gifi aLabilirsiniz :D





Neyse uzatmadan şabLonumda kullandığım pnglerle birlikte bir png paketi hazırLadım (:









~~TopLamda 1o tane png var içinde (: ~~ png yi isteyene 1yoruma veriyorum..1yorum yazın pngler sizin..!!





-İndirmek için tıkLa (, -





*Lütfen LinkLerde sorun çıkarsa biLdirin~~





GüLe güLe kuLLann :D





Ayrıca yorum geLirse İcarLy paketi payLaşıcam (:





"1 Teşekkür yorumu yeter (: "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder